به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ به مناسبت آغاز دهه اول محرم مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و پرسنل در نماز خانه اداره کل برگزار شد. در این مراسم معنوی و پرفیض پس از قرائت زیارت عاشورا، مداحی و نوحه خوانی به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) صورت گرفت.
نظر شما